Advertisement

Kampanie i Promocje

  • W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową, orzeźwiającą recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła – Najlepsza Coca-Cola ever? – marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka – gwiazda polskiej sceny muzycznej – Beata Kozidrak. Aby dać konsumentom możliwość spróbowania nowej... Czytaj więcej »

  • Tymbark H2Owoc. BEZ PORÓWNANIA!

    Piątek, 11 czerwca 2021

    H2Owoc od Tymbarku pojawia się w kolejnej kampanii… w śpiewający sposób! Najważniejszy wyróżnik produktu: prosty skład oraz benefit – bez dodatku cukru, podkreśla wyjątkowy utwór stworzony w oparciu o fragment muzycznego hitu. Radosna piosenka wprawia słuchaczy w dobry nastrój i podkreśla wartości produktu. Czytaj więcej »

  • W swoim najnowszym spocie marka Kasztelan w jeszcze bardziej metaforycznej formie i nowoczesnych ujęciach uruchamia wyobraźnię widzów, pokazując bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne. Czytaj więcej »

  • Marka Prymat rusza z promocją musztard pod hasłem „Ty zdecyduj, co wybierasz!". Promocja daje dwie możliwości - udział w loterii lub zwrot pieniędzy. Łączna pula nagród to 200 tysięcy złotych. Promocja będzie trwać 6 miesięcy. Czytaj więcej »

  • Marka ŁOMŻA wystartowała właśnie z nowym spotem reklamowym dedykowanym wariantowi ŁOMŻA PILS. Film emitowany jest od 7 czerwca w telewizji oraz w Internecie. W ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe działania content’owe prowadzone na kanałach digital marki. Czytaj więcej »

  • Na nadchodzący czas wielkich piłkarskich emocji, firma Sokołów przygotowała specjalną akcję promocyjną pod hasłem „Kibicuj z Sokołowem!”. W asortymencie pojawiły się limitowane wersje popularnych, sokołowskich przekąsek mięsnych: Kabanosów Polskich oraz Salami Chips Klasycznych. Dodatkowo, do opakowania Kabanosów Polskich oraz Foodbolówek i Kabanosków z linii Sokoliki... Czytaj więcej »

  • W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą... Czytaj więcej »

  • W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje. Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków – a razem z nimi marka Snickers®. Czytaj więcej »

  • Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”, promującym odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Ambasadorami tegorocznej edycji są: rysowniczka Marta Frej oraz organizatorka wypraw rowerowych Agnieszka Jędrzejek. Autorskie grafiki Marty Frej będą przypominać czym jest rozsądne spożywanie alkoholu. Praktyczne... Czytaj więcej »

  • Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w kategorii Orzeźwienie udział bierze bezkonkurencyjny Žatecký 0,0%. W spocie nie zabrakło humoru i zdrowej rywalizacji. Czytaj więcej »

  • Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, producenci polskich warzyw, kontynuują działania promocyjne w ramach kolejnej odsłony projektu. Kluczowym celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków... Czytaj więcej »

  • Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką. Aktywacja „Lechendom z muzyką do twarzy” to dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest... Czytaj więcej »

  • Lidl obniża ceny testów na Covid-19

    Poniedziałek, 31 maja 2021

    Przez cały tydzień – od poniedziałku, 31 maja, do soboty, 5 czerwca – w sklepach Lidl Polska będzie obowiązywała specjalna promocja. Sieć obniża ceny dwóch rodzajów testów w kierunku SARS-CoV-2: na obecność antygenu koronawirusa oraz na przeciwciała. Testy oferowane są nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również przez internet – na Lidl-sklep.pl. Czytaj więcej »

  • Lubella po raz kolejny przygotowała promocję z wykorzystaniem licencji filmowej. Tym razem w ramach akcji na sklepowe półki trafią opakowania płatków z Minionkami. Dodatkowo w każdej promocyjnej paczce znajdą się dwa żetony tazos do gry z szalonymi, żółtymi bohaterami doskonale znanymi nie tylko najmłodszym. Czytaj więcej »

  • Saloniki Kolportera ponownie są jednym z partnerów loterii „Milion Grześków do wygrania”. Klienci sieci mogą korzystać z promocji aż do 30 czerwca br. Czytaj więcej »

  • Ważne turnieje piłkarskie często jednoczą kibiców wokół pozytywnych emocji. W nowym spocie promującym Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, Tymbark podkreśla, jakie znaczenie ma pozytywne wsparcie i siła dobrych słów dla dzieci w ich piłkarskiej pasji! Czytaj więcej »

  • Marka Okocim rusza z kampanią reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują – tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw. Czytaj więcej »

  • E.Wedel OH!, lody, słodycze, czekolada, rynek spożywczy, produkcja, sprzedaż, handel, konsument Czytaj więcej »

  • Kampania edukacyjna Obiecajmy marki Finish

    Poniedziałek, 17 maja 2021

    W 2030 roku ilość dostępnej wody użytkowej w Polsce będzie nawet o 40 proc. niższa niż zapotrzebowanie na nią. Już teraz w Polsce na 1 mieszkańca przypada średnio około 1600 m3 zasobów wodnych na rok, a to prawie trzy razy mniej niż średnia zasobów wodnych dla przeciętnego Europejczyka (4500 m3/rok). Priorytetem staje się retencja wody deszczowej, która w Polsce nadal jest na... Czytaj więcej »

  • „Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube. Czytaj więcej »

  • Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers® powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego batona. Ostrzegamy: wpada w ucho! Czytaj więcej »

  • W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową, orzeźwiającą recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła – Najlepsza Coca-Cola ever? – marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka – gwiazda polskiej sceny muzycznej – Beata Kozidrak. Czytaj więcej »

  • Każdego, kto jest ciekaw, jak oddychają truskawki, dlaczego są czerwone lub skąd się wziął dżem w słoiku… Łowicz zaprasza do studia „DŻEM DOBRY!”. Właśnie na te i wiele innych iście „dżemoskich” pytań Czarka Pazury odpowiadają najmłodsi! Czytaj więcej »

  • 12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee. W kawiarniach znajdziemy zarówno znane i lubiane smaki, a także pyszne nowości. W nowym menu do odkrycia są m.in. orzeźwiające Desery Lodowe i pożywne jogurty, a na kawoszy czeka szeroki wachlarz kaw mrożonych oraz tych z linii Cold Brew. Marka w ramach obchodów swoich 50. Urodzin rusza także ze specjalną, promocyjną Loterią, w... Czytaj więcej »

  • W maju br. wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój podkreślająca znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Marka w tegorocznych spotach reklamowych przypomina o tym, że niezależnie kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi kluczowy składnik naszego organizmu, dlatego tak ważne jest, by sięgać po tę, która najlepiej będzie odpowiadała na nasze... Czytaj więcej »

  • Letnie trunki

    Poniedziałek, 10 maja 2021

    Wraz z nadejściem cieplejszych dni, zmieniają się gusta konsumentów. Cięższe w smaku wina ustępują tym lekkim, na popularności zyskują zwłaszcza warianty białe, musujące i wermuty. Wśród alkoholi mocnych i piw umacnia się pozycja wersji smakowych. Sprawdzamy, czego nie może zabraknąć na sklepowych półkach u progu lata. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania El Sol

    Sobota, 08 maja 2021

    Tam, gdzie karnawał trwa cały rok Czytaj więcej »

  • Lubella – TAK, jak lubisz!

    Czwartek, 06 maja 2021

    Ile osób, tyle pomysłów… na połączenia z Lubellą! W nowej kampanii marka podkreśla, że makarony można jeść dokładnie tak, jak lubisz! Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty i działania digitalowe oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych. ​​​​​​​ Czytaj więcej »

  • Każdy pies zasługuje na kochający dom - to myśl, która przyświeca kampanii Pedigree „Dla dobra psów”, zachęcającej do odpowiedzialnej adopcji pupila. Pedigree nawiązało partnerstwo z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce, aby jak najwięcej psów znalazło swój kochający dom i troskliwych opiekunów. W ramach całorocznej kampanii Pedigree przeznaczyło 1 mln złotych... Czytaj więcej »

  • Kurzy hit od Lubelli jajecznej

    Środa, 05 maja 2021

    Lubella kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu. W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem „Koko Jumbo”. W klipie możemy zobaczyć szczęśliwe życie kurek i ich opiekunek na wsi. Już pierwsze takty muzyki nam zdradzają, że Lubella postawiła przy tym projekcie na muzykę z bardzo znanego hitu z lat 90 – „Coco... Czytaj więcej »

więcej artykułów